القائمة الرئيسية

الصفحات

برنامج EZEE MANAGER PRO برنامج الحسابات ونقاط البيع والمخازن الاول في العالم العربى | طيبه لينك

برنامج EZEE MANAGER PRO برنامج الحسابات ونقاط البيع والمخازن الاول في العالم العربى  | طيبه لينك

لو عندك مشاكل كتيره في شغلك وبتعانى من ادارة مشروعك الخاص .. وعندك اكتر من فرع ولسه بتاخد التقارير بالطرق التقليديه واليدويه فالوقتى كل ده اصبح سهل جداا بعد اطلاق شركة طيبه لينك للبرمجيات لتطبيق ezee manager pro البرنامج الاول لادارة الحسابات ونقاط البيع والمخازن .

واللى من خلاله تقدر انك تتابع كل اعمالك من فواتير وعملاء وموردين وموظفين وفروع ومخازن وكل حساباتك من خلال مكان واحد بس وهو تطبيق ezee manager pro هتقدر كمان تدير نشاطك التجارى بكل سهوله من فواتير بيع لفواتير شراء ومرتجعاتهم كمان تقدر كمان تبيع وتعمل ادخال للاصناف من خلال الباركود .

وتقدر تراجع كل الحسابات بكل سهوله وتقدر كمان انك تسجل جميع الفروع والعملاء والموردين والمخازن بالاضافه لتسجيل عدد لا نهائى من الاصناف وبرنامج ezee manager pro هيساعدك كمان انك تتابع كل الموظفين وتتابع سجلاتهم زى الحضور والانصراف والجزاءات والحوافز وغيرها وغيرها .

البرنامج سهل جدااا انك تتعامل معاه وفيه مميزات وامكانيات كتيييره جدااا واهمها انك تقدر تعمل تتبع للمندوبين عن طريق خرائط جوجل او اللى هى google maps والوقتى بعد ماعرفنا بعض المميزات عن البرنامج تقدر تطلب نسخه تجريبيه منه قبل ماتشتريه وتشوف كل المميزات دى واكتر بنفسك . 

وللاستفسار والعروض والبرمجيات المختلفه اللى تناسب نشاطك تقدر تتواصل مع شركة طيبه لينك للبرمجيات من خلال وسائل الاتصال التاليه :


- للتواصل مع شركة " طيبه لينك للبرمجيات وحلول الويب " والحصول على نسختك التجريبيه من برنامج ezze manager pro يمكنك زيارة الروابط التاليه :

- لزيارة موقع شركة " طيبه لينك للبرمجيات وحلول الويب " يمكنك زيارة الرابط التالى :

 

- للاتصال بشركة " طيبه لينك للبرمجيات وحلول الويب " يمكنك زيارة الرابط التالى :



- للاطلاع على برامج شركة " طيبه لينك للبرمجيات وحلول الويب " يمكنك زيارة الرابط التالى :


 
- لاتنسى الاشتراك فى قناتنا على يوتيوب وتفعيل جرس التنبيهات ليصلك المزيد ...