القائمة الرئيسية

الصفحات

افضل وارخص سماعه ايربودز وباور بانك لموبايلك فى نفس الوقت بسعر 12 دولار بس | مراجعه شامله

افضل وارخص سماعه ايربودز وباور بانك لموبايلك فى نفس الوقت بسعر 12 دولار بس | مراجعه شامله
افضل وارخص سماعه ايربودز وباور بانك لموبايلك فى نفس الوقت بسعر 12 دولار فقط مع مراجعه شامله على قناتنا على يوتيوب وموقعنا الالكترونى انها سماعة F9 وهى من الماركات الجديده فى السوق ولكنها جيده جدا وتقوم بالغرض المطلوب منها مع الحفاظ عليها ومن مميزاتها انها تعمل كباور بانك للموبايل او اى جهاز يتطلب شحن .

- ماهى مدة شحن السماعه F9 :

وايضا يمكنك شحنها فى مده لا تقل عن ساعه الى ساعتين ويمكنك استخدامها لمده تصل الى 5 ساعات وكل هذا مذكور على مواصفات العلبه الخاصه بها وتأتى السماعه مع 6 من الكاوتش المستخدم لوضعها فى الاذن مع وصلة usb ودليل مستخدم لتوضيح كيفية استخدامها بشكل جيد .

- ماهى مواصفات السماعه F9 :

يوجد فيها حساسات sensors على جانب كل سماعه من اجل التحكم فيها من حيث الرد على المكالمات او انهاءها او رفع الصوت او خفضه ومن مميزاتها ايضا انها تدعم خاصية الـ TWS ويمكنك استخدامها كسماعة مكالمات وسماعة وسائط فى نفس الوقت . وبالطبع الباور بانك الخاص بها يوجد فيه مغناطيس للباب ومغناطيس لاماكن السماعات من اجل تثبيتها جيدا فى اماكنها وقت الشحن .

- هل يوجد مؤشرات شحن للسماعات F9 :

ويوجد ايضا بها مؤشرات للشحن لكل سماعه على كل جانب بجانب ايضا شاشه فى وسط علبة الشحن الباور بانك الخاصه بها من اجل توضيح النسبه المئويه لنسبة الشحن الخاصه بالسماعات وقت شحنها . وحجم السماعات رائع جدا مقارنة بالانواع الاخرى فى الاسواق بجانب ايضا حجم الباوربانك الرائع بالنسبه لوجود باور بانك لشحن الموبايل فى حالة الطوارئ وهكذا . والان هيا بنا نتعرف على كل مواصفاتها بالتفصيل من الفيديو التالى . هيا بنا .
- لمشاهدة فيديو افضل وارخص سماعه ايربودز وباور بانك لموبايلك فى نفس الوقت بسعر 12 دولار بس | مراجعه شامله على قناتنا على يوتيوب يمكنك مشاهدة الفيديو التالى :


- لاتنسى الاشتراك فى قناتنا على يوتيوب وتفعيل جرس التنبيهات ليصلك المزيد ...